3dje inlägget på kort tid

Måste ju passa på och kompensera senaste årens dåliga bloggande

va ju faktiskt till Helsingfors förra helgen och hade jag inte suttit vid fel dator och fått tillbaka min Nokia 820 (eftersom jag använde N9an då) så hade jag med all säkerhet bjudit på en bild, det var en riktigt rolig resa och kul att komma utomlands, även fast de bara var till våran granne i öst, alltså Finland. Sen blev de nån dag i Kälarne innan det bar av upp till Umeå för tentaplugg inför lördagens tenta, kan ha gått hur som helst!

Jaja en film på de här så kanske man kan sova sen

Lite sproilans ny musik från Bowling For Soup kan jag dessutom bjuda på!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0