Ny vecka, Nya händelser..

Ser ut att börja med snöskottning! och kanske Sverige-Finland i OS-hockeyn om jag tar mig upp.. Det är ju de som är frågan?? Man ligger ju väldigt skönt och bra i sängen där på morgonen.. och sen när man väl klivit upp så kommer den stora frågan om vad man ska äta till frukost?!?  lite beroende på hur lat man är och så..

MEEEN på torsdag åker jag till den BLÅSIGA staden Östersund för att gå på Noliamässan! Kan ju alltid vara kul å se om jag hittar nån rolig utbildning å nåt roligt ställe att plugga på! Så vet man ju helt plötsligt vad man ska söka för jobb sen och så!! när man väl gått å blivit nåt riktigt :P å inte bara gått samhälle,  Tomas Di Leva skulle visst vara där å prata iår.. haha man kan ju undra vad den mannen har att säga?? nån med nån ide?? KOSMOS FLUM FLUM!! KOSMOS!! MIRAKEL!! osv.. hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0