Fanboys

Filmen som jag nyss sett utspelar sig 1998 då ett gäng Star Wars nördar ska försöka komma över Star Wars Episod 1 på George Lucas farm.. mkt rolig enligt mig:D men Road Trip tema:P

Film som jaa kanske inte alla, men många borde se..

Annars så klev jag upp innan 8 idag, en bedrift de, jag som annars sover till halv12, men de gick förvånansvärt lätt!  konstigt nog..

Igår kom ja hem ifrån Ö-sund.. efter att ha ägt några av mina kompisar på Mario Kart Wii! ett bra spel de

jaajaa nu får man se va helgen bjuder på.. hoppas på nåt bra..

Meen nu är de 41 dagar kvar till Julafton! så nu ska ja försöka vara aktiv och bjuda på 1 Jullåt varje dag fram tills dess så att den rätta Julkänslan ska infinna sig;) vi startar med nåt gammalt!




Kommentarer
Postat av: C

sv. en koi fisk.. ett typiskt tatuerings motiv, i japansk/kinesisk stil:P har ladda upp en bild:P

2009-11-13 @ 15:55:43
URL: http://mylifeincolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0