Weeeeeeird:P

blir dagens rubrik!

har väl inte hänt så mkt idag.. meen bra väder har det varit! Sol och blå himmel! och jag har till å med käkat en glass! stog lääääääänge å funderade mellan en cornetto, en piggelin och en magnum..hmm.. å ja fundera å funderade! och till sist så föll valet på en magnum mandel:) gott å bra å så blev jag 19 kr fattigare:P jaaag mena 18 kr fattigare:P

den här kommande veckan så jobbar jag nog bara mån-ons sen så är de kristi himmelfärdsdag och fredan är ju en klämdag så då blir man också ledig. jaaa sova sova sova typ:P.. å lite mattepluggande där på ett hörn! hehe..

jaa jag låg ju å kolla på ESC igår. om ni nu vet vad det är??  orkade ju inte skriva Eurovisions song contest så därför förkortar jag det med ESC.. fast nu skrev ja ju de ändå;P jaaajaa... Norge vann ju igår å det är bara och Gratulera för  den  låten var helt klart en av de bättre! Sverige gick de inte så bra för.. men med den låten vi hade så hade jag inte väntat mig nåt annat.. om ni har tur så kommer nog vinnarlåten som youtubevideo här nere!

vet ni vad en sån där arg kål är för nåt????

JO EN SURKÅL!!! hahahahaahahahahahahahahahahahahaha

nu hoppas Simon att han ska bli frisk snart så att han kan träna å springa utan att behöva hosta hela tiden! (typ spring spring spring! host host host host host hostar:P å så lite spring spring spring! å host host host host host host osv)  För att sitta med en chipspåse varje dag är ju inte bra men gott;) haha

nää nu ska jag skynda mig och hinna duscha innan söndagsparty på femman börjar.. 

jag undrar om jag får höra Peter Griffin skratta ikväll?? ;)

Här kommer vinnarlåten i ESC2009 Alexander Rybak från Norge
 



Tänkte även bjuda på Azerbaijans bidrag! som kom 3a. blev visst  musikvideon

Kommentarer
Postat av: Orädd

Bra låtval. Dom klart bästa bidragen!

2009-05-18 @ 11:08:03
URL: http://mrfearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0