Kommer Simon att få några skor till jul??

det vet jag faktiskt inte.. meen vad tror ni??  om ni har sett den där bilden på Facebook??
jaajaa

har testat datorerna på IT-Cafeét idag å spelat lite Left 4 Dead.. typ skjuta zombies eller vad de var:P
 är nog påväg att bli sjuk eller iaf förkyld:(  hade ont i halsen i morse och är snorig.. baajs

vet inte om man ska nämna ord som baajs i en blogg meeen nu gjorde jag det ändå.. istället för skiit
har krattat typ hela dagen idag! och lyssnat på musik:) lite blandat, å jag har faktiskt inga skavsår på händerna eller vad man ska säga.. :)  använder ju gamm-mp3n som klarar av allt typ:P  kan ju dyka upp nån låt ja hört idag där nere:)

imorrrn ska man upp 05.55 igen, hoppas att det är varmare imorrn på morgonen än va de va idag! 3 grader... brrrrr

ska nog ta å hoppa in i duschen snart så att jag blir lite pigg:P de där kallat monster verkar ju inte funka! får nog sova tidigt ikväll.. kaaaaanske..  men de kan ju vara nån bra skit på tvn också! jaaaaa!!! jag ska nog en ballar av stål idag! hehe


eller så kanske ja ska se på en film;)


jaa hur de nu blir så blir de nog som de blir för det är ju så det blir! inte sant?? hehe  FAN va kul de är att ha kul!! och slösa på GRATIS SMS är också kul;P moahahahaa


dagens youtubevideo blir dessa två :  lite tuffa tider å skillet!! enjoyyy



kan ju även nämna att jag fick hjälp utav Julia att välja ut Carrie med Europe i det förra inlägget! glömde ju att tacka å bocka där:) så då gör ja de nu;P  tack å bock

nästa inlägg kommer när de kommer:P ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0