trött igårkväll jag var

som yoda skulle säga
å
det blir man när man har varit in till stan å tränat å sen ska åka hem! så det blev sängen direkt när jag kom hem
igår så tränade vi Box eller vad det heter, vi fick stå å slå å sparka på nån grej iaf. på slutet så fick vi gå ner som när man gör ett upphopp och sen så skulle vi upp och sparka på den där  grejen! hehe, det krävs lite kordination för att hålla på med sånt där, meen det var väl den övningen å strechningen som gick lite knakigt för mig eftersom jag har ont i vänster vad sen en vecka tillbaka å än så har det inte gett med sig:(  meeen jag tränar ändå! känns ju inget när man springer utan bara när man strechar å grejer!  kul å testa nåt nytt, det var ju sista gången på fristilen igår, så nu får vi se vad de blir på måndagar

Idag skiner solen å det är ett strålande väder ute! flera grader varmt! så det är väl snart så att jag ska ta mig ut en stund
ska nog plugga matte idag om ja orkar.. meen innebandy blir det iaf

varför inte lägga in den populäraste låten i Sverige just nu! Den ligger iaf. etta på Singellistan före alla melodifestivalbidrag, det är även klart att Grotescogänget ska göra en ny tv-serie och en långfilm


Kommentarer
Postat av: Bettan

De där med kakorna får du fråga Ellen om ;) Dom är som hemma hos henne ;)

2009-04-01 @ 12:51:55
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0