tjaaaallaalalalala

Nyss hemkommen från Sundsvall! första träningsmatchen för iår, förlust med 5-1 mot östavall, men det kan ju nämnas att de här var våran första match för säsongen å att det var deras fjärde, jag spelade ungefär 55min utav matchen, sen efteråt så blev det dusch å tacobuffé.. å en dryg busstur hem

så nu sitter jag här med ett glas cola å håller på att bli pigg inför kvällens biobesök, Valkyria

såg på Vart fan är min revy igår med Magnus Uggla, det är en rolig person att kolla på de! hahhaha, han har lite speciella krav å så vidare.. hehe

imorrn kanske jaa ska plugga lite matte:P å städa rummet mitt på tisdag

såg att mamma hade tagit ner mina gardiner, så nu vill hon nog att jag sätter upp nya! hmm... får se hur lång tid de tar för mig att göra:P  nån som vill komma förbi å hjälpa till;)  ?????????

Kvällens youtubevideo blir en låt med The Bloodhound Gang! den har ett visst sound som sätter sig på huvudet!!! letar efter videon! har bara hittat en upspeeeeeedad version och liveversioner och såna där folk mimar å tror att dom är coooola:P  Så jag bjuder på en video med Love Hina klipp (med spansk subb tror jag)
å låten såklart!


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

WTF????

2009-03-22 @ 18:46:30
Postat av: Simon

???????????????

2009-03-22 @ 20:39:01
Postat av: Simon Orädd

What The Fuck???!!! På spanska, och UHn Tiss??

2009-03-23 @ 09:31:54
Postat av: Simon

jaaa men det var ju låten jag var ute efter!! :P sen kom de andra på köpet

2009-03-23 @ 10:36:27
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0