Shit is Fucked up Tour!

visst låter det som ett bra namn på en turne!! det är nämligen The Offsprings namn på deras USA turne.. den som kommer vara innan världsturnéen som alla vi Offspringfans här i Svergie väntar på.. meeeen under hösten kan vi nog förhoppningsvis vänta oss ett Offspringbesök i Sverige.. Men först ska dom spela sin  SHIT IS FUCKED UP TOUR, dom kommer bland annat att ha Sum 41 som förband!

Idag har jag  jobbaaaaat heeeeeela daaaaaaagen å sen var man trött, åt våfflor, våffeldagen idag!, la mig på sängen å sov, till 20 i 6  då jag fick släpa mig upp för att gå på fotbollsträningen som börja klockan 6. löpning ute, spel på småmål och fotbollstennis, en rolig träning alltså, å den där Wiiberg stannade hemma han.. jag undrar vad Mr Orädd tycker om det??

Imorrn blir de jobb å lite annat, jobbar ju bara halvdag imorrn

näää nu är ja hungrig. måste fika............ mackor.......mackor........mackor...... maaat...... å kkkkaaaaaaannnnskkke lite oboy!

kvällens youtubeklipp blir Offsprings avslöjande av sin turne! försöker typ härma nåt President-tal skulle ja tro, eller vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Oboy Oboy. Goda nyheter alltså!! SWEDEN TUOR!!!

ps. Jag behöver mina nycklar för helvete!!!! Skicka dom med någon, ex. Bettan ska till stan på Lördag!

2009-03-26 @ 09:50:42
Postat av: Bettan

Varför ska han skicka dom med mig? Jag kommer väl kanske inte träffa dig haha :P

2009-03-26 @ 11:45:46
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Simon

Simon Orädd: jaa Sverigebesöket väntar vi på:P dina nycklar?? hm.. jaaa om Bettan ska plugga matte imorrn så kan ja skicka dom med henne.. annars så får du vänta



Bettan: Pluggar du matte imorrn så får du dom:P jaa just det, tänk om du inte träffar Simon på lördag! då blir han utan ett tag till.. hehehe:P

2009-03-26 @ 13:27:24
Postat av: Renata

haha va roligt ;D ^^ jäkla nycklar eller vad?

2009-03-27 @ 01:44:15
URL: http://ragatasaliv.blogg.se/
Postat av: Simon Orädd

Simon: För i helvete, kan du inte åka in till stan då. Men då är du säkert för lat. Unbealivable!!

Bettan: För i helvete 2, du har ju inte hört av dig om dina planer och då är det svårt att veta, you know... ^^

Renata: Japp, senil dimenata jag har glömt prylar hos 3 personer...



2009-03-27 @ 09:09:36
Postat av: Simon

Simon Orädd: jag ska ju ha ett ärende till stan också! åker ju inte dit i onödan.. åker så mkt ändå:P



Renata: hehe jaaa Simon verkar behöva sina nycklar som ligger hemma hos mig!:P

2009-03-27 @ 12:43:11
Postat av: Simon Orädd

Jaså! Är det i onödan att hälsa på sina vänner oxå???

2009-03-27 @ 19:19:13
Postat av: Simon

åker ju till stan så ofta! träningar å allt. så ja stannar ju helst hemma:P men att hälsa på kompisar är ju inte i onödan, men om ja ska åka sådär långt så har ja ju gärna nåt ärende också:P typ att köpa nån sak..

2009-03-28 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0