måååååndagkväll

sitter här med en trocadero brevid mig å skriver lite..

mörkt är de ute.. å ingen träning blev de för mig idag.. har ont i vänster vad idag.
så den senildemente Simon Orädd (hehehehe där var ja för rolig.. kaaaanske. men de verkar ju som att han glömmer saker lite här å var, halsdukar m.m hehehe)  får vänta på sina nycklar några dagar till:P eller veckor eller månader eller år!
 
såg på filmen Ready to Rumble igår:P en komedi som handlar om lite wrestling å den store wrestlinghjältens fans. sätter in en trailer där nere..

annars så ha ja suttit på skolan (biblioteket) å pratat typ hela dagen, förutom när ja följde med Jöborg å Ellen en sväng på hammarn så att ja kunde gå in på arbetsförmedlingen med en lapp så att ja får pengar! :)  har även hunnit in en sväng på fiket, är dit ofta jag:P

Ready to Rumble trailern!! :P


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Senildiment. Och det ska komma ifrån den största skit snackaren jag känner! =P

2009-03-24 @ 09:29:05
Postat av: Simon

hehehe jaa men du har ju glömt lite grejer här å var, men det kan ju alla göra:P

2009-03-24 @ 15:11:26
Postat av: Simon Orädd

Hmpf... Ändå! =O

2009-03-24 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0