jag är hungrig!:P

men det kan ju bero på att jag inte har käkat nån middag än! meen det blir väl snart! bara jag är klar med de här blogginlägget så ska ja ner å värma på maten, har ju varit till Sundsvall idag å spelat fotboll mot Sund! vi förlorade ju matchen men annars så gick de väl bra. fika på statoil, neeeeej det var ju på Shell å sitta å prata i bilen. Kom hem strax innan 6 och sen gick ja upp å köpte lite godis å cola tills ikväll, borde ju finnas nåt att kolla på på tv eller så kan man ju se på en film!

Igår så såg jag på fiskaren med en krok som dödar ungdomar filmen! hehe gissa vilken det är??????

jo nämligen "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" den var faktiskt kul å kolla på! inge fel på den! med bland annat unga Sarah Michelle Gellar (heter hon så??)  Jennifer Love Hewitt (snyggaa brudar ;)  hehehe och Freddie Prince Jr. alla verkar ju typ heta 3 saker! 

Hitttade två skitroligaklipp med Jack Black på youtube! dom var så roliga att jag lägger in båda! faan va ja skratta! lite Sagan om Ringen först å sen lite SpiderMan, ojojojoj hehehehe hahaah:D :P 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, vilka galna klipp! Men roliga...

2009-03-29 @ 12:25:10
Postat av: Simon

jaaa den där Jack Black kan sina saker han! gillar hur dom har klippt in Sagan om Ringen:P

2009-03-29 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0