tänker och funderar

så att hjärncellerna knakar:P heheehe

det är rätt så kul faktiskt! när man tänker och funderar på roliga saker

ingen veteranmarknad blev det för mig ikväll... DET REGNADE JU!! SKIIITVÄDER:P  hehehe  å så har jag sprungit indalsledenloppet idag! väldigt nöjd med min insats!:D nu är man allmänt stel i benen.. resten av denna kväll lär spenderas på sängen om inte nåt annat dyker upp;P har precis kollat klart på Mallrats, en mkt bra film!! gjord av Kevin Smith..

Kom hem ifrån Sthlm igårkväll, har haft ett par riktigt roliga dagar där! köpte 10 filmer som jag inte räknar upp här.. eller ska ja göra de?? för att fylla ut plats?? hmm... njaaaaaee

SMS! jag undrar om de dyker upp nåt snart...

Idag  kom ja på att jag ska åka till Svenstavik en dag i sommar bara gör att kolla läget:P

Får hitta på nå skojj i midsommar tycker jag:P

imorrn blir de bio, änglar & demoner

ikväll bjuder jag på Rolandz där Robert Gustafsson sjunger



Kommentarer
Postat av: Simon O

Vilka filmer köpte du??

2009-06-18 @ 11:06:40
URL: http://mrfearless.blogg.se/
Postat av: Simon

En hel hög:P hehe.. mest komedier

2009-06-21 @ 00:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0