8 januari 09

Ändå sen jag startade upp min gamla 3310a så har jag jobbat intensivt för att försöka slå rekordet på Snake 2, vilket jag inte har lyckats med!! fyyyyyy faaaaaaaan!! man blir nästan arg.. hehe.. har kommit upp i 946 poäng hitills och det är inte tillräckligt!! (snart så börjar jag spela Space Impact istället) Upptäckte för övrigt att jag har snake 3 på min nuvarande mobil, Snake i 3D! nää inte lika kul det kan jag lova!

Snart så är det helg igen å då kan man sova:D hehe..

Igår så såg jag Iron Man en bra film om denna marvel hjälte med Robert Downey Jr i huvudrollen som ??? Stark , kommer inte ihåg vad han heter i förnamn..  Men han är iaf. ledare för världens största vapenproducerande företag som under en vapenuppvisning i USA blir kidnappad och upptäcker att även USA:s fiender har tillgång till vapnen från hans företag... och resten får ni veta om ni ser filmen, till exempel hur han blir iron man!

Såg även American Pie: Band Camp för nån dag sen, mkt bra film!!!

nu kan det mkt möjligt bli en film. men jag få se vilken det blir..

videon till det där här inlägget blir Jimmy Eat World med The Middle, har spelat den en del på Guitar Hero W.T

 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha du kommer nog inte lyckas slå de heller :P



Och jaa snake i 3d är skit, eller iaf skitsvårt ;)

2009-01-08 @ 23:16:46
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Bettan

Haha njaa knappt att jag tror de :P

2009-01-09 @ 20:56:42
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0