Lagomt trött....

jaa somnade framför tvn för en stund sen å vaknade för typ 5 min sen.. så nu är man lagomt trött men blir väl lite piggare snart skulle ja tro.. Nån innebandy blir de då inte idag.. har haft ont i halsen hela dagen + lite ont i huvudet som försvann när jag käka lite alvedon när jag kom hem vid 4 tiden.. meeeen feber har jag då inte:D, får hoppas att den här förkylningen fösvinner fort..

får se vad ja ska hitta på ikväll nu då... tvn ligger ju bra till om jag inte fastnar här:P

(Oh-oh-oh oh-oh-oh)
Million miles away
(Oh-oh-oh oh-oh-oh)
A million miles away
I can't stay, I can't stay
(Oh-oh-oh oh-oh-oh)
A million miles away


She is Beautiful,
(She is Beautiful).
She is Beautiful,
(She is Beautiful).
The Girl is Beautiful.


Dagens youyubeklipp blir låten Want You Bad med The Offspring

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0