jobbigt..........

jaa idag var jag ut å sprang och igår så var jag ut å sprang och i fredags så spelade jag innebandy! så nu så är man lite trött... kanske man ska dra på macken.... jag undrar jag..

Såg på Scream 2 igår och jag undrar hur den kan få ++++ i betyg i aftonbladets tvtidning.. vissa stunder så skrattade man och ibland så tyckte man bara att vissa saker var rätt så dumma.. höll säkert på att somna ett par gånger också..  Men det blev ju en spännande upplösning i slutet!

Men Scream är Scream, så är det

Ställde väckarklockan på 10 idag, tänkte ju att jag skulle ta mig upp lite tidigare, men den dröjde ju nästan till 11 ändå innan det blev nån fart på mig.. det är jobbigt att äta frukost..

det var nån vampyrfilm på bion idag meen jag tror nog att jag väntar till nästa vecka och ser "The Day The Earth Stood still"

hmmm... ska nog lägga mig framför tvn en stund nu

jaa jaaa jaa nu ska ja lägga in en video här.. Skulle mkt väl kunna bli Save You eller I Can Wait Forever med Simple Plan.??.? hmm... Det blir She Is Beautiful med Andrew W.K  helt klart värd att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0