"Host host host"

hostar jag gör:S ååååå feber jag har! meeen inte allför mkt, så förhoppningsvis så försvinner den snart.. nu kan jag ju inte vara sjuk! Idag hade jag nog tänkt göra så lite som möjligt.. vila, käka alvedon och kolla på tv:P  datorn kan nog slinka in nån gång också! Precis som nu ;)

MEN nu så hoppas jag att de här går över så fort som möjligt!!:D

Bloggar mer sen

På grund av lite dålig fantasi så blirInläggets youtubevideo When your Heart Stops beating med +44 live hos David Letterman (Sämre än jay leno), notera att trummisen endast spelar med en hand!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Du o ser jag :P O du ska uppdatera senare också nice nice :)

2009-01-15 @ 16:10:57
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0