Extra gör bättre tuggummin än V6!

Extra är både godare och klibbar sig inte lika mkt..

Men just nu så tuggar jag V6 eftersom dom inte hade den sort jag ville köpa på macken

Idag har jag jobbat å käkat mat typ.. har fått en höjning på min dagersättning med 5 kr!! YEEEEES YEEEEES YEEEEES!!
Jag har ju även kollat på lite Simpsons och Våra värsta år, där Al Bundy togs för att vara pensionär och utnyttjade det till fullo med rabatthäften och allt annat..

tror fan jag är påväg att bli förkyld:O kan man ju inte bli!! eller joo det kan man! de känns i halsen iaf. meeen jag ska nog kunna lira innebandy imorrn och jag inte skulle få feber helt plötsligt eller nåt!

nu ska jag kolla på film.. blir nog 1:a eller andra Scary Movie..

Dags för ett youtubeklipp! Blir från en tecknad Asterixfilm, dom filmerna har verkligen humor dom:P  



Kommentarer
Postat av: Renata

hehe okej:) får ta och höra mig för^^

2009-01-13 @ 11:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0