det är ju bra de här

när man kommer på nåt bra att blogga om så gör man oftast nåt annat än å sitta vid datorn! å sen när man sätter sig vid datorn så står de helt still i huvudet... kanske har nåt med datorn att göra! ???

en blogg som ni borde kolla in är johnnys fiskeblogg fikanissen på Bergs Gymnasium som bloggar, intressant och kul att läsa!

Imorrn blir en jobbig dag styrke och konditionspass på fotbollsträningen inne i stan, vi ska på nåt ställe inne i stan där vi ska träna. håller på tills halv 10 så det blir nog sent innan man är hemma skulle ja tro..

 har nyss suttit å kollat på roliga bilder på Skrattnet.. det var länge se senast!

Kvällens youtubevideo blir blir en dansk grupp, och jag fortsätter med låtar från 90-talet! kommer nog göra det i ett par inlägg, bara för skojjs skull!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha de där med att känna att "yeees de här ska jag blogga om" o sen försvinner allt när man sätter sig vid datorn är du inte ensam om ;)

Praktiken går väl helt ok, har klarat av första veckan o ska nu börja andra veckan.. Fyra ska man kliva upp imorgon... :-S hur gåre sj då? Kul med körkort? :)

2009-01-25 @ 21:51:37
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Johnny

Tjenare Mannen!

De va som faen att du hittat min blogg. Blev fundersam för jag såg i loggen att det kom trafik från denna sida så jag var tvungen att checka vem de va liksom ;)

Hoppas allt e bra med du! Kom förbi på en fika nån dag ;)

Ha re gött å må storfan vara med dig!

/ Johnny

2009-01-26 @ 16:47:06
URL: http://johnnysfiskeblogg.blogspot.com
Postat av: Simon

Bettan: Ja det brukar ju va så, men man skriver ju alltid nåt ändå! tur att jag inte behöver kliva upp klockan fyra:O Kul som fan med körkort! å bara glida runt på byn i bilen



Johnny: joodå det är klart jag har hittat den! man har ju hört ryktena om den;) så jag passade ju på att göra lite reklam här! ja jag får ta vägarna förbi Svenstavik nån dag å kolla in skolan:)

2009-02-07 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0