skitbra träning idag

och jag undrar hur mkt träningsvärk jag kommer ha imorrn??

vi varvade fotboll med styrkeövningar i typ 1,5 timme och avslutade sen med en simtävling i badet, en bra och jobbig träning!
det lär nog kännas imorrn:P efter träningen drog ja på kask en stund å kollade innan man drog hem, sammåkning, först åkte jag och Jacob med Anders till SCAkontoret och sen åkte jag med Jacob den sista biten hem, det enda som saknades var att jag hade en bil parkerad vid hörnan! det hade varit coolt!

nu är snökanterna borta!!! i korsningarna på byn, men 28 minusgrader ute! rätt så kallt alltså

Sovmorgon imorrn!!! YEEES

nu ska ja nog ta å lägga mig framför tvn

ska bara hitta en youtubevideo nu!
lite Gyllene tider, en sommarlåt såhär i kalla vintern. lite sommartider från skansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0