Sitter här å lyssnar på musik...

så då kan ja ju passa på att skriva ett par rader...
som hmm..

MIN FÖRKYLNING ÄR PÅVÄG TILLBAKA!! för andra gången!! (har varit förkyld två gånger förut dom senaste veckorna) skiiiiit! börjar nog att träna för tidigt.. gick segt på innebandyn i fredag och idag när ja var ut å joggade 6km så kändes det segt i bena direkt när ja starta.. å nu är man lite snorig å så:P Men början på förra veckan gick ju bra! eller ja den här då om man ska vara noga.. såå det är väl bara att vila skulle ja tro

3 raka segrar för mitt Lag på Hattrick!!! faaan va bra!

Sovmorgon imorrn igen:P

Kvällens Youtubevideo blir med en man som ni säkert känner igen, jag tog det här citatet från youtube för att beskriva hans storhet: "he is the hero of million of men world wide :)"  "Yes he is true american icon :) Al Bundy for president :D "  "THIS MAN IS MY HERO AL BUNNDY" 

nån som håller med föregående talare??


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Ah hahaha ha ha... Al Bundy

Ja, nog är han varje mans idol alltid.

Håller du fortfarande på med hattrick????!!!!

2009-02-16 @ 09:03:12
Postat av: Simon

hehe japp varje mans idol



Jaa jag gjorde ju comeback där för inte så länge sen

2009-02-16 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0