Paradisbadet idag

Ja idag har jag åkte buss till paradisbadet å varit där typ hela dagen, följde med som vuxen dit. så jag fick hålla koll på min bror och en av hans kompisar..
väl där på paradisbadet hann man med en hel del! åka rutschkanor, den stora där man kan åka i stora gummiringar å grejer var riktigt bra! Forsen, bubbelpool, ut en sväng å simma runt där, hoppa från högsta trampolinen å innan man gick därifrån så han ja även med att basta med stund, sen var de tur att vi var rätt så tidiga på MAX när vi skulle äta hamburgare, det var väldigt lite personal där å man fick vänta ett tag på hamburgaren! sen blev ju kön jättelång så jag kan tänka mig att dom andra fick vänta! sen blev de hemköp och köpa godis å dricka till resan hem från övik

på vägen hem så fick vi se Norbit å den filmen ha ju sina ljusa stunder, som när Rasputia åker vattenrutschkana å flyger genom väggen å bort till barnbassängen som töms på vatten när hon landar

sen blev det Teletubbies!!!! :O:O:O:O dom fick ju en sån dvd i maxboxen å några ville se den, kunde dom inte fått en leksak??

jaa å nu är jag hemma! bloggar lite tidigare idag

såg nyss på text tv TIMRÅ-SKELLEFTEÅ 8-0!!!!! YES YES YES

Funderar på om ja ska se en massa filmer i helgen som jag inte sett...hmm.. nån som vill göra mig sällskap?? hehe

YES MAN MED JIM CARREY är på bio i Kälarne på söndag! gå å kolla! den kan nog vara bra! klockan 18:30, kostar 50 kr

youtubevideon blir inte när rasputia åker vattenrutschkana eftersom jag inte kunder hitta de, vet ju inte vad vattenrutschkana heter på engelska:P så istället blir det här mkt roliga klippet från en mkt rolig film! VILKEN ÄR FILMEN?



 

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

HAHAHAHAHA! Blev du tvungen att kolla på dom där idiotiska björnarna eller vad dom nu är? hahahaha

Jag tror jag dör av skratt!!

Filmen heter Ratrace...

2009-02-20 @ 09:06:01
Postat av: Simon

JAA jag fick kolla på dom där sakerna... björnar är de ju inte.. :P Helt rätt namn på filmen!

2009-02-20 @ 12:36:41
Postat av: Simon Orädd

Vad är det då? Apor??

2009-02-20 @ 14:17:33
Postat av: Simon Orädd

På tal om inget. När ska du fixa en bild på dig sj då?

2009-02-20 @ 14:18:28
Postat av: Simon

Jag har ingen aning:P men alla har ju en tv på sin mage.. en bild kommer den dagen då jag orkar göra om bloggen

2009-02-20 @ 15:12:07
Postat av: Simon Orädd

Så jäkla lat =P

2009-02-20 @ 18:09:11
Postat av: Simon

fixar väl det nån gång i framtiden..

2009-02-20 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0