lat dag med träningsvärk

Jaa idag har jag inte gjort så mkt.. mest latat mig och jag har faktiskt städat mitt rum!! varit ut å gått lite, kört bil och kollat på tv.. så även om man inte gjort nåt särskilt så har jag ju faktiskt gjort nåt!

jaa jag har ju käkat tårta idag också eftersom min bror fyller år idag och imorrn har han kalas och jag tror att det är 18 stycken som kommer! huset fullt alltså!

och för att besvara frågan jag ställde igår, så JA jag har haft träningsvärk lite här å var idag:P MEN! imorrn blir de innebandy! kanske så strechade jag lite dåligt.. är ju inte bra på de.. meeeeen det är ju lite överskattat också:P

Dagens videoklipp blir trailern till filmen Yes Man med Jim Carrey! ser kul ut! hoppas att den kommer hit på bio!


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Din bror har många kompisar alltså... Hur många dagar i veckan är han hos en kompis eller har bjudit hem en egentligen? Jag har också kört bil idag =) kul...

2009-02-13 @ 17:59:06
Postat av: Simon

hmm jaa inte alla dagar iaf:P jasså nice gick de bra??

2009-02-13 @ 23:21:51
Postat av: Simon Orädd

Jadå, körde runt i Torvalla. Hamnade bakom en plogbil. hehe, min första omkörning. HAHAHAHAHA

2009-02-14 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0