Jaajaa då ska man väl snart sova

om nån timme eller två.. eller 3...ja jag får helt enkelt se när de blir

idag har jag väl inte gjort så jättemkt.. jag fick ju i uppdrag att gå upp på biblioteket med två böcker och den uppgiften utförde jag väl! Vaknade på morgonen å såg att de var kallt ute.. å tänkte typ! Hmmm KALLT idag IGEN! Kan DE inte bli typ 5 minusgrader bara! meeeen det ville de inte (20 minusgrader) så de var bara att ta på sig långkalsongerna och gå ut:P man får se de positivt! Solen sken ju iaf.

Ja å så gick ja dit å lämnade tillbaka böckerna å sen så träffade jag Renata å pratade med henne en stund å sen kom Ellen också dit å då blev de lite mer prat å fika:P Renata hade bakat goda brownies:) å så var klockan plötsligt efter 2 så då var det dags att gå hem igen, med ett stopp på Torgnys på vägen å kollade på DVDspelare, kan nog bli aktuellt att köpa en här framöver, tror att jag var typ 3 timmar på biblioteket så tiden gick väldigt fort:O när man inte gör så mkt

Imorrn så blir de att ta in ved vad jag vet, resten av dagen är än så länge oplanerad;)

Youtubevideon blir trailern till en av Trinity filmerna, nämligen "Trinity, Djävulens högra hand"  från 1972 som faktiskt lockade över 1 miljon biobesökare i Sverige!!!! de ni! en bra film med Terence Hill och Bud Spencer,

Nya batmanfilmen The Dark Knight hade bara drygt 500 000 besökare, Nya Bond filmen närmare 800 000 besökare! Bara en film som gick på bio förra året slår den här i antal biobesökare och det är mamma mia med 1,8 miljoner besökare!



Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Den har jag sett...

Ganska kul faktiskt...

2009-02-17 @ 09:01:51
Postat av: Simon

det är en bra film å uppföljaren är inte så dålig den heller

2009-02-17 @ 14:15:05
Postat av: Simon Orädd

Har bara sett den där filmen med dom där galningarna

hehe

11 dagar kvar. Sen är man gammal....

2009-02-17 @ 20:38:43
Postat av: Simon

Roliga galningar! hehe.. dom har gjort många bra filmer tillsammans..



Jaa då blir du gammal! en etta byts ut mot en tvåa

2009-02-17 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0