Innebandy

ställde väckarklockan idag på 09.00 så att jag skulle ta mig upp och iväg till skolan så att jag kunde börja plugga matte! å de gick ju faktiskt bra! gjorde ett par sidor helt utan fel!!! :D så det var då en riktigt bra start! å sen var de en massa annat folk där också (orkar inte skriva alla:P), så de blev både prat å matte

ikväll så har jag spelat innebandy! å jag tänkte visa ett sätt som jag väldigt ofta gör mål på här under!
Jag står på sidan och har nästan ingen vinkel att skjuta in bollen på, men ändå så går den nästan alltid in!!

Innebandyn idag gick bra och träningsvärken börjar att avta

All heder åt malmö redhawks för deras insats, även fast det inte räckte till playoff, väldigt spännande match ända tills sista straff!

Kvällens youtubeklipp blir en rolig video med The Offsprings låt WALLA WALLA!  Innehåller även låttexten! titta och njut av både video å musik!:P:D

 

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Det är lustigt. Du är dålig på att sikta och missar ofta mål. Men när det kommer till att pricka små ytor gör du faktiskt ofta mål. Osanolikt men sant.... (20 år idag!)

2009-02-28 @ 10:52:15
Postat av: Simon

dålig å dålig:P jag skjuter ju mkt också! och en massa mål:D



GRATTIS!!

2009-02-28 @ 21:56:18
Postat av: Simon Orädd

Ja, ditt sikte kan diskuteras... Speciellt passningssiktet... hehe

2009-03-01 @ 09:34:10
Postat av: Simon

jaahaja alla har sina brister i spelet:P

2009-03-01 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0