det såg ju nästan förjävligt ut de här

men nu har jag testat lite iaf, få se hur jag gör med bakgrunden.. ändrar nog mer imorrn så att det blir snyggare men tills dess så får ni stå ut med att bloggen ser ut såhär!

nu ikväll så var jag och såg YES MAN på bio! den var bra! så bra att jag skulle kunna se den ett par gånger igen! Jim Carrey är lysande! så jag ger nog filmer 4/5 ja 4,5/5 faktiskt, skulle gärna ge den 5 men 4,5 får duga tills vidare, så jag satt där och käkade mina patroner och skrattade med jämna mellanrum

imorrn blir det snöskottning å sen får jag se vad jag gör.. blir nog träning imorrn kväll

Sprang 11 km idag!!! Över en mil! Bra gjort!

Dags för kvällens youtube video! som kommer från filmen The Man med Samuel L Jackson och Eugene Levy, riktigt rolig! kolla!



Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Se där. lite ändring, men fortfarande ingen bild....

2009-02-23 @ 07:49:06
Postat av: Simon

Det kommer bara jag får fixa lite till!

2009-02-23 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0