BlOgGtaJm

med Simon. mig alltså

Idag har jag tagit in ved å lagat mat typ.. Pasta Carbonara! det är grejer de! blev riktigt gott

Idag har jag nog inte så mkt att skriva..

Ska upp SKIIIIITtidigt imorrn å åka till hammarstrand:O arbetsförmedlingen hela dan! 06.00.. man skulle haft en egen bil

Paradisbadet på torsdag

Peter Forsberg fick avbryta sin comeback!! är karriären över?? han skulle haft ett par nya fötter.. skulle ju vara kul om han kunde fortsätta ett tag till, men de ser inte ljust ut, men han har ju trots allt haft en framgångsrik karriär trots skadorna och är en av världens bästa hockeyspelare genom tiderna. Vi får se hur de går


Kvällens youtubeklipp blir ett klipp ur Voxpop! ett program som gick på SVT förut. nån som kommer ihåg det?? gillar hur listan slutade i de här programmet!

 

Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

YEAH!! OFFSPRING IS THE WINNER!!!

Visst vann dom hela skiten det året?

Fan, jag mindes knappt honom som programledare.

Vad heter han? Rikard?

2009-02-18 @ 10:10:10
Postat av: Bettan

Paradisbadet? Ska du dit själv eller? :)

haha de där programmet minns jag också :)

2009-02-18 @ 10:58:29
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Simon

Orädd: Japp dom vann hela skiten!! Med just den låten! Programledaren heter Henrik Olsson, står ju i början av programmet



Bettan: Jag ska följa med skolan dit:P ska hålla kolla på min bror å några till

2009-02-18 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0