Alla hjärtans dag snart slut

om en halvtimme ungefär.. jaa å sen beror de ju på när jag får upp det här inlägget också! dagen kanske redan är över när jag har skrivit klart:P fast jaa tror inte att de blir så långt skrivet

Idag klev jag upp vid 8 och sen nån gång efter halv9 så åkte vi till Sundsvall, de var ju jag som körde iaf.  21 grader kallt!  det skiftar fort må ja säga. och i Sundsvall blev det både de ena å de andra.. å jag köpte en t-shirt å ett par shorts på intersport, träningsgrejer.. 150 spänn för båda! billigt ! annars hade ja nog inte köpt dom:P

å så köpte jag en hel del filmer:

Rambo: Nyaste, en bra film de!
Trinity klipper till igen: Bud Spencer å Terence Hill, Western
Universal Solider Återkomsten: Van Damme, Action
Men in Black: Mr Smith och Mr Jones beskyddar joden från utomjordingar
Zorro den maskerade hämnaren: Eftersom jag har uppföljaren å tyckte jag att det var värt att köpa den första också, bra film är de ju med..

å sen åkte man hem..

ikväll så har jag sett Disaster Movie en ny parodifilm och den var väl sådär.. lite rolig stundtals men det finns bättre!

Kvällens youtubevideo blir en låt av Bowling for Soup.. slumpmässigt utvald på youtube.. Deras videor fick man då inte lägga in här..


Kommentarer
Postat av: Simon Orädd

Du måste minst ha 100 dvd filmer nu? Snart dags att ringa Guiness rekordbok XD

Jag vill också åka någonstans.... Måste börja spinna ideer!! hehe

2009-02-15 @ 10:27:04
Postat av: Simon

jag har minst 160 stycken nu! de går framåt! snart 200! hehehe..



Jaa du får göra de. tänk tänk tänk

2009-02-15 @ 11:37:34
Postat av: Bettan

Hur har du råd att köpa alla filmerna?

2009-02-15 @ 21:30:45
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Simon

Det verkar ju som att jag har råd:P alla är ju inte så farligt dyra precis så det är bara kul att utöka samlingen!dom flesta är ju köpta under en 3,5 års period till nu

2009-02-15 @ 23:17:23
Postat av: Simon Orädd

Det är otroligt. 160 filmer!!! Det värsta är att dom flesta är typ b-action filmer. Komedier är väl roligt men all b-action....

2009-02-17 @ 20:40:36
Postat av: Simon

Vilka B-action filmer??? :P

2009-02-17 @ 21:44:56
Postat av: Simon Orädd

Universal soldier exempelvis :P

Sen vet väl inte jag vad alla dina 160 filmer heter. Jag minns bara dom bra. Jag räknar upp dom jag kan minnas nu!Zorro, Kill Bill, Supersugen, the butler (eller vad den hette), King Kong... hmm

Sen tog mitt korttidsminne slut. Jag kanske börjar bli gammal?

Vilka bra filmer har du då?

2009-02-18 @ 10:16:41
Postat av: Simon

hehe jaa jag en hel del andra också:P meen nu blev ja lat

2009-02-18 @ 18:08:24
Postat av: Simon Orädd

Yes! End of diskussion... WINNER!! hehe

2009-02-19 @ 08:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0