veckorna rullar på

för idag är det torsdag å imorrn är de fredag å sen är de helg!
snön smälter och kaaaaaaaaanske att vi får en sommar iår i augusti eller nåt:P

vad har jag då gjort dom senaste dagarna?? JO! jag har jobbat å tränat (sprang 8 km i tisdags å spelade innebandy igår) meeeen idag ska jag nog vila.. om jag inte får för mig att sticka ut å springa lite.. bara på skojj i så fall, ska ju orka träna fotboll imorrn och spela match på lördag om ja får göra de

har även varit till Hammarstrand idag med Jöborg å Renata, Renata skulle till arbetsförmedlingen å hälsa på:) å Jöborg ställde upp å skjutsa dit så att hon skulle slippa ta bussen. å jag följde med som sällskap,   meeen dom där på arbetsförmedlingen verkar ju tro att jag bor där just nu:O eeeeeeeheeheeeh det gör jag väl inte får ja hoppas... meen det verkar ju som att jag har varit där lite för ofta i så fall..

imorrrn ska ja plugga matte:) förhoppningsvis! hehehe
ska nog se på film ikväll! Jönssonligan:P om inte nåt annat dyker upp

ett bra youtubeklipp ska jag väl kunna hitta innan jag hittar på nåt annat.. hehehe Playa Del Sol! bra svensk komediserie! hahahah hehe 2 klipp! Kolla Gärna!



Kommentarer
Postat av: Orädd

Torneving är helt klart kung!

2009-04-02 @ 21:26:25
Postat av: Simon

Japp han är rolig han!

2009-04-03 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0