Snööööööö!!

NÄÄÄÄHEEEEEEJ!

fast nu har de mesta utav nysnön smält bort hehehe:P

sitter på bibblan och försöker lyssna på musik på youtube meeeeen! det går inte som ja vill! kommer ju inte ens nå ljud i hörlurarna:(  skulle ju lyssna på alla snusklåtar som Renata å Ellen hade skrivit på en lapp! över en A4 med låtar har dom kommit på:P

det får väl bli en annan gång de då!

har sett bra mkt film den senaste tiden, MiB (Men in Black) , Euro Trip, Kopps, Emil å Griseknoen, I am LEgend, Scary Movie, nån komedi om de 10 budorden, och en hel del mer!  Bland annat Sex Drive! en mkt bra film! kommer en trailer hör nere.. Helt klart bästa filmen jag har sett på ett tag:)  den borde ni alla se!

orkar inte skriva nå mer nu... ska dricka coooooooola, såg ju att dom hade cola i glasflaska på ICA idag! så nu ska det här drickas

Youtubeklippet som följer här nere är alltså trailern till Sex Drive! filmen som ni alla borde se!;)

Kommentarer
Postat av: Renata

snuskiga favoriter - Gillar detta! :D

2009-04-16 @ 15:35:45
Postat av: Orädd

Håller fullständigt med Renata.

För att inte nämna alla American Pie. Snusk på hög nivå!! Hahahahaha XD

2009-04-17 @ 10:49:09
Postat av: Simon

Renata: jaa å jag kunde inte lyssna på dom:( skiiitdator.. MEEEn jag har kommit på ett par förslag till nya låtar på listan!!



Orädd: Jag tror att du är lite fel ute här... Simon min vän

2009-04-17 @ 10:52:33
Postat av: Orädd

Kanske det... Men du har filmer som kan defineras med ämnet snusk. Kanske därför jag blev lurad ^^

hehehe

2009-04-17 @ 18:28:55
Postat av: Simon

2009-04-18 @ 17:37:22
Postat av: Simon

det där blev ju lite fel:P jaadu Simon det har jag säkert.. hehe.. sen så beror de ju på hur man definerar det hela också:) meen här handla det om snusklåtar

2009-04-18 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0