Åter igen nybadad, å så lite annat kan man ju också skriva

Ja då har man badat igen! för andra måndagen i rad, blev en hel del längder!!!! räknade inte, men det blev garanterat många! åå trött var man, trodde att benen skulle ge upp där ett tag MEN det gjorde dom inte näää.. Sen kom jag på att styrkan i min simning ligger i armtagen dessutom!  hmm.. några kända personer typ. ellen å bettan å bettan jr (isabell) å ett par till.. hehe nu nämde ja samma namn som förra veckan... haha 

3 rätters middag på Onsdag i Österström! Niiiiice! Hoppas att de blir nå gott!

Å vad ska jag göra till Helgen??? förslag??  hinner väl hitta på nåt

Tänkte skriva några rader om American Pie filmerna.. om jag orkar "Jaaa det gör du!" det är som i Vi på saltkråkan när tjorven frågar gud om hon får ta en tårtbit när dom andra är borta:P 
njaaae orkar inte skriva några längre rader... men 1-4 gillar jag bäst, 5 går att se och den sjätte bör man inte se. hehe för att vara kortfattad. Å Eugene Levy är bra som Mr Levenstein.. lägger in en vdeo med klipp från den fjärde filmen här under:P låten är ju hyfsad den med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0