Väntade å Väntade å Väntade

och till slut igår kväll nån gång efter halv10 så fick jag se The Offsprings konsert från Berlin, Live Live! över webben på deras hemsida. Efter en lång tids väntan sen klockan 14.00 typ med en del andra band å en massa skateboard å bmx.. men som man säger! den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge! konserten var riktigt bra å det lät bra med, så ja kan ju säga att de helt klart var värt att vänta på

Idag så har jag pluggat körkort å kört manöverbana å lite annat, så nu är man redo halkbanan på månad. Blev inge bad idag heller, har beslutat mig för å vila några dagar, så ingen innebandy imorrn heller. Vill ju inte förvärra hostan som jag fått.. På fredag så åker ja till Svenstavik över helgen, de blir jag, pj, orädd, wiiberg å fia skulle ja tro
mat på sydjemten på fredag (nästa östjemten som i Kälarne)

bästa videon ja kunde hitta från konserten på youtube just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0