Snön bara vräker ner!!!

Idag har jag jobbat å skottat snö:P det har ju snöat som bara den! typ 3 decimeter nu skulle ja tro. Det var ju tur att man fick skotthjälp, Lennart hade kört med traktorn å skottat ner å förbi carporten, så det blev lite mindre å skotta. Det var bara å ta mp3n å ge sig ut! Efter det så har jag hunnit med att köra bil, halvsova framför tvn å lite annat. Så nu är jag lite pigg, men bara lite.. hehe.. ska kolla på tv snart, det blir 2 1/2 män eller Seinfeld? tv3 eller kanal5?? Jaa just ja jag kollade ju på skidskyttepremiären ifrån Östersund på tv också, tror att Greis från Tyskland vann å sen så var det ingen lyckad svenskdag. Jättebra kommentatorer på SVT för övrigt (SVT borde sända alla sportevenemang!!!! tv4 borde inte sända nåt, förstör ju bara med reklam hela tiden, Reklamfri tv! YEEES hehe)
 
nu ska ja hitta en video å lägga in här under??? 
tar den senaste videon ja kolla på på youtube, blir lättast så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0