Måndag hela veckan

Tänk er vad tråkigt! de är ju veckosluten som är bäst för de mesta! är ju då The Shit händer! Finns ju även en film som heter måndag hela veckan med den ALLSMÄKTIGE Bill Murray!! nåja.. så allmäktigt är han väl inte.. MEN har gjort ett par bra filmer, som bland annat Ghostbusters.. och nu senast i en liten roll i Zombieland.. Haha är de ändå jag kan säga om de..

Satt och spanade in Oscars Nomineringarna när jag ändå hade lite och göra.. och hoppas verkligen att Christoph Waltz får en Oscarn för bästa biroll för sin roll som Hans Landa i Inglorious Basterds

Har ni märkt vilken STOOOR TEXT eller ja mena FET text de blev nu?? hehe.. bara för att jag skulle kopiera in namnet på
Christoph Waltz

jaajaa..


Bjuder på trailern till en av dom filmer jag köpte i helgen, Jersey Girl av Kevin Smith, Helt klart sevärd!!



Kommentarer
Postat av: Renata

Men du! Ja håller med dig angående att Christoph Waltz borde få en Oscar! Sjukt bra!

2010-02-10 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0