Lååånga dagar

Kan inget annat säga om mina dagar på jobbet här framöver.. lämnade vidare datorn till en ny som ska jobba där idag.. och vad gör man utan en dator på dagarna då nästan inget annat finns att göra? Kan ju städa bort från min arbetsplats.. tar typ 5 min.. Men SEN då??  haha jaa min sista vecka som försäkringssäljare blir helt klart den drygaste... meen vaa faaan.. FINNS JU EN TV DÄR! och rulla tummarna kan man ju också göra! och dryyyyga på toalettbesöken som bara den xD Läsa EXTRA noga på skylten där de står hur man ska hantera olika situationer på toaletten..

SOM vad gör jag om ja bajsat brevid toaletten och inte i den??

Söka hjälp direkt enligt tavlan! men vem ska man då fråga??

Hörredu!! jag har bajsat brevid toaletten! kan du hjälpa mig??  jaa jag undrar jag

HUR KAN MAN LYCKAS MED DETTA ?? nån som gjort de?? skriv å berätta där nere på kommentarerna!!





Kommentarer
Postat av: Renata

Haha! "Ring kliniken" ;)

2010-02-10 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0