ja då var hösten här

å det blir mörkt på kvällarna.. ganska kul faktiskt! tycker jag, speciellt å gå runt ute när de är mörkt..  ändå nackdelen med hösten är väl att de börjar bli lite kallare ute.. å man blir förkyld:S  det blev ja förra veckan! blev frisk till helgen.. tränade.. å blev sjuk igen den här veckan.. Men nu är man ju frisk iaf :)

snart får ja ta av skenan jag har på mitt finger också!! YEEES! 5 veckor avklarade å då är de bara de sjätte veckan kvar sen! WOOHOO! då kanske man kan skriva normalt igen sen då:P

Bakgrundsfaka: jag spelade fotbollsmatch borta mot ytterhogdal och å drog omkull en motspelare i straffområdet (eget) och ramlade även jag.. det blev straff och jag fick gult kort! men strax efteråt så märkte jag att ja inte kunde räta ut toppen på vänster ringfinger.. så då va ja till sjukstugan några dagar senare och sen fick man skenan:P


några filmer jag sett dom senaste dagarna:

Sagan om ringen: såg den för första gången på skitlänge.. gick bra å kolla på.. kändes faktiskt inte så seeg (äventyr)
Pirates of the Caribbean: första filmen (äventyr)
You me and Dupree: hade aldrig sett den förut med den gick å se (komedi)

å ikväll kan de bli Sagan med de två tornen om man orkar

ska nog upp på cafeet eller nåt snart

Idag stog de helt still... vad ska de bli från youtube?? :O ingen aning:P Nån som har lite tips på bra youtubegrejer???

tills vidare får ni nöja er med Aquas nya låt.. back to the 80s.. en hyllning till 80-talet typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0