Myggor!

Vilka små djur!! Surrar runt och biter folk när man minst anar det;) speciellt när man ska sova, då kan dom vara irreterande!! dom små liven..

VAr i vallsjön i Valborg/1:a Maj å spelade Wii å bada bastu:) riktigt kul! även om vi inte var tillräckligt tekniska av oss när vi skulle koppla in videon i gamm-tvn:P haha, var även ner i sjön en sväääng under bastubadandet! doppa mig tyvärr inte helt.. meeen meen! det får bli nästa gång.. haha

"Jaaaaahaaaa" har jag hunnit få på huvudet också!

kollade på film med Jöborg å Ellen igår, först sex drive och sen Twilight (köpte ju dessa 2 och YES Man i sundsvall igår)
som ni alla vet så tycker jag att Sex drive är en mkt bra film:P

det är ju nästan så att man skulle vilja vara den där killen i en sån där film;) för det slutar ju alltid lyckligt i såna där filmer och han får tjejen tillsist efter många om och men:P haha
 
jaaa till twilight då:) jag hade hört mkt gott om denna film innan! å ja kan ju säga att jag är inte besviken på den.. Det var en bra film:) med tjejen som blir kär i en kille som är vampyr osv. (måste plugga matte så jag måste vara lite kortfattad)

Idag gjorde man debut i seriespelet i fotboll! div. 6  med Stugun/Kälarne, det gemensama b-laget. Matchen slutade med seger för oss mot Ytterhogdal med 4-2. där undertecknad (jag) assisterade till ett mål:)

näää nu tillbaka till matteboken..... :O  har hällt i mig en monster nu! så ja får se om energin gyker upp;P

lite musik tänkte jag bjuda på innan jag är klar:P  nåt nytt som jag aldrig lyssnat på förut!

Kommentarer
Postat av: Orädd

Assist! Bra gjort min gamle vän! Fast jag väntar på det efterlängtade målet!

Var inte Wiberg med?

2009-05-06 @ 21:38:34
URL: http://mrfearless.blogg.se/
Postat av: Simon

Wiiberg va inte med neej, vet du att domarn skrev upp mig på målet:P fick veta de när ja träffa han på ICA igår.. haha

2009-05-13 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0