Kan ingen stänga av kärringen??

STÄNGA AV! SÄGER MAN SÅ TILL EN KÄRRING??  från Jönssonligans största kupp:P tror jag.. mr melvin om doris hehe som Harry förstås försvarar:P

jaa men åter till verkligheten! IDAG har jag vägstädat! mååånga timmar å ja kan sääga att det känns i fötterna! och en del i huvudet. har nog druckit för lite idag.. MEN när ja kom hem så blev de å köpa en glass å en cola till återhämtningen

jaaa jag klarade ju matteprov nr 2 också!! har jag ju inte nämnt här! klarade godkänt å  det är jag väldigt nöjd med! eftersom jag hade räknat vääääääldigt lite på andra kapitlet.. tänker inte nämna hur mkt.. men nu är  det kapitel 3 som gäller:)

å så börjar ja jobba imorrn! slut på Simons alla sovmorgonar, hur ska de gå??? MEN man får pengar! Simon gillar detta! just nu så skriver Simon om sig själv i tredje person.. 

Simon funderar på om han ska skriva nå mer.. han hade ju nån fundering på vad han kunde skriva om för nån dag sen.. meen det får bli nån annan dag:P snart börjar ju söndagsparty å de ska ja se

meeen youtubevideo blir det! 

först Europe (som Simon inte hört på ett tag, Men dom kan visst göra andra låtar än Final Countdown)
 

sen lite Offspring (dom hör ja ofta)
 

enjoy eller nåt

Kommentarer
Postat av: Orädd

Hörredu Simon!? Hur lägger man upp youtube klipp och sånt. Och hur gör man en egen bakgrund??

2009-05-10 @ 22:56:35
URL: http://mrfearless.blogg.se/
Postat av: Simon

MAGIC!!

2009-05-13 @ 17:03:51
Postat av: Orädd

Allvarligt nu

2009-05-14 @ 10:24:19
Postat av: SImon

leta upp en bra blogg som kan hjälpa dig med det! typ snyggare blogg eller designa din blogg eller nåt! dom heter typ nå sånt! där får man hjälp!

2009-05-16 @ 20:08:16
Postat av: Orädd

Aha! OK

2009-05-16 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0