eeehhh jaaaaoo

idag sov ja till halv12 ungefär å sen blev de å åka till Sundsvall! oplanerat men just idag så hade dom 20% rabatt på en massa grejer på Media Markt så då kunde man ju lika gärna åka dit å kolla på telefoner! MEN tyvärr så var den jag ville ha slutsåld..... jaaaja min funkar väl ett tag till;)  MEN snart så blir de en ny! inom en månad:P

jaa när ja ändå var där så köpte jag väl en del saker ändå.. som Green Days nya skiva.. vet inte vad ja ska säga om den än meeeen.. jaa.. får nog lyssna igenom en gång till iaf. innan jag dömer den,  sen så köpte jag ett par filmer också! ganska oväntat va?? :P

nån billig skit som jag inte vet om de är skit än men dom var ändå billiga, 2 skräckfilmer kan ju nämnas att de va;P

8 legs "Dödens nät" åtta ben är snabbare en två!  skulle tro att det förekommer spindlar i den:P
och
The Ruins, några kompisar från college som besöker en outforskad ruin från mayakulturen å så fångas dom i nån fälla och en massa ondska på de:P ;)  väldiiiiiigt mkt ondska!  enormt mkt ondska!! 

nån som vill kolla på skräckisar?? hehehe 

å så köpte jag twilight på beställning! 

Sen så köpte jag 5 flaskor med cola på glasflaska!:) det är grejer de! 

ikväll så kanske de blir ESC på tv om ja inte hittar nå bättre.. har iaf en massa chips! hehe.. å cola.. 

Solen skiner i Kälarne ikväll:) 

nää nu ska  ja ta å länka in lite bloggar här på sidan:P iaf dom som har min blogg på sin sida! hehe 

Fortsätter med ännu en Offspringlåt idag! varsågoda!! värd att lyssna på! 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Kanske ska lägga in dig på min sida. Hehe

2009-05-17 @ 00:45:42
URL: http://ladyloriel.blogg.se/
Postat av: Simon

ja gör de du:)

2009-05-17 @ 21:00:41
Postat av: Anonym

Har gjort det nu. ^^

2009-05-19 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0