undrar om man ska anstränga sig

och göra om bloggen lite..

Jaa nu har jag inte bloggat på ett par dagar men jag har gjort lite annat! Som att köra bil, spela innebandy.. och igår var ju årets första fotbollsträning! Var lite jobbigt men ändå inte. Kul att komma igång iaf. Det kan nog bli en bra säsong iår :D

Jag såg på Run Fatboy Run igår, en film med Simon Pegg om ni vet vem det är?? (Hot Fuzz och Shaun of the Dead) en rätt så bra film å lite rolig.. det var ju en komedi!

till veckan blir de bara 3 dagars jobb och sen så åker man till Göteborg, tåg på Onsdag kväll/natt

Idag har de snöat hela dagen

kanske bloggar en gång till sen idag..

Jag fortsätter med låtar från 90-talet och idag så blir det ett band från Italien (hade jag ingen aning om)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0