Kallt, men det kunde ha varit kallare!!

eller hur??? man ska ju tänka positivt!! tänk alla som bor i sibirien som är ute i 50 minusgrader!  javisst det är inte här... å dom är nog vana vid det.. hehe .. 26 minusgrader här just nu! ska nog slänga ut min 3310 å se om den överlever:P  vad tror ni??

Kollade på bio idag, Vi hade i alla fall tur med vädret - igen! en riktigt rolig film å bra var den också! skrattade en hel del! Så ni som inte var där å såg den missade helt klart nåt!

nu ska jag klura på vilken film som jag ska se ikväll??...


Dagens youtubeklipp kunde ha blivit trailern till filmen som nämns där uppe, men så blev det inte!! det blev istället en låt som jag hört ett par gånger idag


 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha jaa nu ska jag lyssna alltid :P

2009-01-06 @ 20:17:49
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0