Det är sköönt

att ligga på sängen!

nån som håller med??

ska väl snart lägga mig där, men först hade jag tänkt skriva ett par rader..

Ikväll så har jag kollat på idrottsgalan på ettan.. nåt att göra, tänk när man själv sitter där i framtiden, eller inte:P och vinner lite bragdguld, jerringpris, årets manliga idrottare och årets prestation.. nää det är långt dit.. Men jag tänkte passa på att ranka 3 stycken sportsliga ögonblick för mig under förra året bara för skojjs skull

  1. Öppet Spår: en jobbig upplevelse 9 mil på skidor.. Men kul när man väl har klarat av det!
  2. Segern mot lärarlaget i VårCupen08 Innebandy: en härlig seger! sen kunde jag förlora resten! för nu var revanschen tagen! Så jäävla härligt!! Sen så gjorde inte finalförlusten mot skidarna så mkt
  3. Mitt inlägg som resulterade i mål mot Hammerdal i fotboll, snyggt!
nu ska jag väl inte skriva så mkt mer förutom att ge er en låt att lyssna på i dagens youtube video.. får se vad de blir! ett snabbt val!! måste till tvn!!  lite Hammerfall


 

Kommentarer
Postat av: Bettan

De va säkert mkt bättre att titta på än o lyssna på radion om ne.. För de gjorde jag ;)

2009-01-20 @ 12:18:16
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Simon Orädd

Vi vann mot lärarna!!!

2009-01-22 @ 09:52:32
Postat av: Simon

Japp man ser ju allt på tvn.. du fick ju fantisera om hur de såg ut:P



En riktigt skön seger mot dom!! Lärarna alltså

2009-01-25 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0