Fuck Fuck Fuck

träningsvärk jag har!! det är ju nästan jobbigt att ställa sig upp när man har suttit..

när jag väl hade tagit mig upp ur sängen så åt jag frukost och gick bort på dagis och hälsade på, pratade och lekte lite med barnen å dom var glada att se mig!:) sen blev de hem och kolla på damstafetten i längdåkning.. efter det snöskottning och sen iväg och styrketräna med Anders och Jacob å efter det mat på hotellet följt av hockeykväll hemma hos jacob, Dom där brynäsjävlarna vann!! Så Anders var den enda som kunde vara glad över resultatet efteråt

timrå är ju i slutspel i alla fall!

å nu sitter jag här!

ställer nog väckarklockan imorrn så att jag inte sover för länge

Kvällens youtube video blir nåt gammalt:P från den tiden man var liten och tittade på barnprogram, fanns flera olika alternativ:P men den här är kul!

"En väldigt död ekorre?"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0