Yoyoyo Den nya Historien del 3

Äntligen var Simon hemma igen efter en kvart sittandes på Greve Olafs flakmoppe (ni vet den där långsamma saken eller ska vi kalla den för vrålåket:P) 
JAG ÄR HEMMA!!! hojtade Simon när han kom in i huset och SLÄNGDE igen dörren! men Simons dotter Rachel var inte hemma! Nä för hon var ju på skolan! 
Men det fanns andra i närheten som hörde Simon hojta, nämligen hans granne Wiberg som hoppade ut genom ett av sina fönster och sprang över till Simon Orädd. 
- Vad håller du på med!!! här försöker jag sova! också väcker du mig!! pisk å smörj ska du ha sa Wiberg som ropade på Yrgel och Knut hans två stora muskelberg.
-Plåga honom i ett par timmar! eller jaaa (Wiberg kom nu på att han behövde hjälp att flytta sin 200 tums tv om 5 minuter) hmm... ett kalsongryck får duga! 
-NEEEJ neeeej nåååd! Simon bönade och bad när muskelbergen tog tag i hans kallingar och ryckte! ni vill inte veta hur det kändes! Smärtan varade som tur var bara i 10 sekunder då kalsongerna gick sönder och Simon föll ner på golvet. 
-Aaaaj var det enda han sa medans Wiberg och muskelbergen lämnade huset....

Simon låg på golvet i ungefär en timme utav smärtorna och kom då på att han kunde passa på att ge sin dotters framtida man ( enligt honom själv) ett par lektioner i manlighet. Så Simon tog återigen upp sin telefon och ringde! till vem då?? Larsson?? David Hasselhoff?? Matt Damon??? nää han ringde till McLovin!

-McLovin gamle gosse! kom genast hem till mig! så ska jag lära dig hur man blir en man! med hjälp av låten Macho Man och gröööt! en dag ska vi lyckas övertyga min dotter att hon gilla dig! (och Simon och McLovin blir som Mel Gibson och Danny Glover) 
- Chikka Chikka ya yeah! jag kommer sa McLovin, 

Nöjd och glad tryckte Simon på den röda luren, nu kunde inget förstöra hans dag!............................. MEN! just då så plingade det på dörren och en främling klev in! eller jag menade faktiskt två främligar! Whiggern Pj som in med sina Hiphop kläder och med en stor klocka i ett halsband på sig och JAG! (författaren) Mr Simon K mer känd som MR K i den här historien från och med nu. Dom hade kommit dit en en stor amerikansk bil och skulle nu börja röja runt i Simons välstädade hus... 

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0