Lääänge sen sist

Jaa nu har jag ju inte bloggat på ett tag och kommer inte heller riktigt ihåg varför jag slutade?? Men nu är 2011 här med dunder å brak!!

Lördagkväll i Umeå och ganska lugnt här på Studentrummet.. hör att nån är ute å går i korridoren.. men vet inte vem de kan vara??

Köpte värsta grejjjen på ICA idag iaf! Eftersom jag inte varit här på en månad så lukta de apa på toaletten från avloppet, visst den kommer upphöra nu när jag är tillbaka å använder toaletten å duschen MEN jag köpte mig nån Mr Muscle grej för 15 kr.. Som man fäster på toaletten! å nu blir vattnet blått när man spolar!! DE NI!!

Nu är de väl bara youtubevideon som saknas och den kommer HÄÄÄÄÄR!

För er alla som hört Amy McDonalds This is the Life kommer här en Svensk version på samma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0