Ett Nytt inlägg

Kan jag väl bjuda på :)

Fredagkväll i Umeå.. Simon slappar.. musik hörs från nånstans ifrån..säkert nåt partaj!

Men för Simon är de lugnt, har ju faktist hunnit med en del ändå denna lediga dag!

Cyklat till ICA-MAxi och handlat
Gymmat
och
Spelat Beachvolleyboll

=

En Väl använd dag :)

Va dessutom på 3D bio igår för första gången, NARNIA och skeppet nånting, den senaste delen iaf (och kanske den sista??) Jag har ingen aning. Den får iaf betyget 3/5 av mig vilket är klart godkänt och jag skulle kunna se den igen

Kan passa på å bjuda på en trailer till filmen också!

Blev visst ingen tailerr..

Kommentarer
Postat av: Louise Karlstedt

WOW ett nytt inlägg! imponerad.. bra uppdatering här ;)

2011-01-24 @ 21:34:59
URL: http://louisekarlstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0