Östersund idag då

Va ju ett tag sen senast, nån gång innan Jul tror jag.. men har ju inte så stora behov att åka dit precis, blev lite sugen på kinamat för typ en vecka sen så då tänkte jag! Varför inte åka in till Ösund en dag å käka kinamat?? Sagt å gjort så nu va de gjort då! Drog med mig Orädd Wiiberg och Ragnar på Asia Wok och käkade lunch, hann även springa runt i affärerna... Köpte väl inte så mkt grejjer men fick bli 2 spel till ps3an då DYR-Game fast idag va de ju halva REA-Priset så då gick de bra å handla där, för ovanlighetens skull! .. Far Cry 2 och Darksiders införskaffades om jag minns rätt :P

Jaa vad händer ikväll då??

FILM med stora bokstäver tror jag! En eller två! Absolut inte tre iaf


Lite kvällsmusik också! Från THE OFFSPRING!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0