Då var de fredag igen

snart lördag faktiskt.. och om 20 min när det är Lördag så sover jag nog snart, imorrn gör jag sista speakerjobbet på ånäset för den här säsongen då den sista a-lagsmatchen är då.. Kälarne-ÖFK u19 klockan 15.00 på Ånäset imorrn!!

Men vad har jag gjort idag då??

Har varit till skolan å tänkte prata med Gunnar om matten (han hade lektion), på måndag KAAnske jag kan skriva igen så då är de dags å börja med matten då

Har spelat Left 4 Dead med Wiiberg och PJ.. där vi sköt en hel del zombies innan vi alla var döda.. bra spel de där!

Kollat klart på säsong 3 av How I met your mother! nu får dom fan släppa säsong 4 på dvd snart så man kan fortsätta kolla! mkt bra serie de där, kan ja tipsa er alla som inte har sett den om att de är;)

Fått brev från Kramfors, funderar ju på att gå utbildning där

Kollat på The Battle of Shaker Heights.. rätt så bra film med bland annat Amy Smart och Shia Labeouf

har ju hunnit med en hel del annat också som ja inte orka skriva.. hehe

nu blir de ghostbusters 2 på fyran för mig och godispåsen

Dagens youtubeklipp kommer från how I Met your mother, där Marshall måste hjälpa Barney när han brutit mot The Bro Code

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0