Puckad mobil! det har jag

det var typ helvitt när ja skrev SMS så jag såg inte ens va ja skrev:P haha.. skickade ju ett par SMS som jag inte visste vad de stog i! haha.. MEN ja lyckades ju skriva bra ändå:) funderar på å köpa nån Nokia Express Music telefon..hmm.. vet inte vilken modell än! meeen nån bra som inte är som min mobil;)  den kanske skulle funka bättre om ja radera alla 13000 sms som finns i både in å utkorg, eller vad tror ni?? jaaa den har ju varit puckad i nå veckor nu.. vi kom ju fram till att den var smittad med nån telefonsjukdom från Ellens telefon:P meen ja undrar vilken telefon de är som har smittat hennes?

förkyld å hostar gör man också

nu var de fanimej finväder ute också! nån som har glass att bjuda på?? macken har ju stängt nu!..
 
ja å igår försökte ja med å blogga från mobilen men den ville inte som ja ville:P så enkelt var det! men då skrev ja om att jag var jääävulskt pink/pissnödig.. blev ju de hemma hos Jöborg när vi var där å kolla på film, jag jöborg ellen och herr Jönsson. det våras för Dracula, så mitt i filmen så blev jag då pissnödig MEN då var Jöborg på toan å sket! så jag avstod för tillfället å väntade in bättre tider å lutk på toan:P å så tänkte jag filmen är snart slut så jag pinkar hemma! hehe .. åjag väntade å väntade å liftade sen hem med Ellen:) tack så mkt:) å så när ja klev ut ur bilen å skulle gå över vägen så tuta hon ett par gången (så då pinka ja på mig;P)  näääääjdå ja skojja bara! meeen då blev de brått på toan iaf:P

hur som helst! jag väntade länge innan jag gick på toaletten! å skrev de här för att fördriva tiden! å ni fick förstås nåt att läsa!

jaaaaaaaaaaa... kommentera gärna där nere:P!!!

Let's make this complicated Thinking is overrated!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Nu har jag läst :P

2009-05-14 @ 21:17:18
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Orädd

Komisk som alltid. Jaså, så nu har mobilen smittat dig oxå eller? XD

2009-05-15 @ 10:06:47
URL: http://mrfearless.blogg.se/
Postat av: Simon

Bettan: duktigt gjort



Orädd: haha jaa den kanske den har?? har ja faktiskt inte tänkt på

2009-05-16 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0