Laddar min mp3

så då kan jag ju lika gärna slänga upp ett blogginlägg här:P var ju en vecka sen senast, så de är väl dags nu då! Jag ställde mig nyss frågan! Får man äta godis när man borstat tänderna??  det var ju bara en sån där specialpatron.. så de åt ja upp å stoppade sen in ett tuggummi i munnen så nu tuggas de för fullt

man kanske skulle köpt sin en ipod.. hmm.. fast mp3n duger än! har ju faktiskt 2 GB.. så en ny mobil går nog före! å sen kan de ju bli en bärbar dator också! heheh

Idag blev iaf stockholmsbiljetterna bokade. Nice:)

var till Sundsvall i fredags. vi hämtade nybilen:D så då passade jag även på att gå in på media markt och det resulterade ju i ett par nya filmer:P hehehe

Jack Brooks: Monster Slayer
The Day The Earth Stood Still
American Poop Movie
Twilight (dock inte till mig själv! är tredje gången jag köper den filmen! förra gången till Renata och nu till Ellen)

jag tror inte att ja köpte några fler filmer iaf.. hehe

den här veckan ha de kollats på väldigt mkt film! tror att jag å Conny såg 3 stycken per dag i 4 dagar typ

Idag sprang ja Kälagåtte och jag är garanterat nöjd med min insats, fick medalj och en ny ryggsäck

dags att sova nu. jobbar imorrn

jag har kommit på föör många låtar som ja kan ha här, å varit för dålig på att blogga! Idag bjuder jag på en låt från Green Days nya skiva! enjoy!! lyssna;)
 


Kommentarer
Postat av: Orädd

Mer filmer! O_O

2009-05-24 @ 23:17:29
URL: http://mrfearless.blogg.se/
Postat av: Simon

Filmer är grejer de:P hehee.. samlingen utökas stadigt

2009-05-25 @ 17:11:07
Postat av: Orädd

Ja du... Ska jag behöva oroa mig?

2009-05-25 @ 22:51:29
URL: http://mrfearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0