Efter Storm

kommer SOL! jaa det är precis vad de gjorde idag! .. när man jobbade blåste det å regnade.. meen sen fram mot kvällen så klarnade det upp och blev finväder:)

har suttit vid datorn å fixat lite med musik till mobilen och med musik till min Mp3.. så nu finns det en del nytt där:P iaf i mobilen! lite family guy grejer å lite annat:P hehehe

jaaaahaaa då sitter man vid datorn och har tråkigt nu då.. dåligt med folk att skriva med på msn just nu:O  ...

nää jag tror att man flyttar sig till sängen nu!

en liten å tråååkig blogg idag..

heeej

idag så bjuder jag på lite sagan om ringen musik:P hobbitar to isengard


Kommentarer
Postat av: Orädd

Haha! Den där låten hörde jag för någon dag sen. Ganska kul! XD

2009-05-28 @ 12:54:29
URL: http://mrfearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0