TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ!

YES YES YES idag vann Timrå den 1:a matchen i slutspelsserien mot Hv 71 med 2-1! borde ha slutat 3-1 efter ett felaktigt bortdömt mål.. meen matchen vanns ju! trots att Timrå inte övertygade allt för mycket.. ful tackling på Lotvonen av Thörnberg! 15 matchers avstängning:P!

Idag har jag varit på Kask med Anders å Jacob å tränat, körde väldigt mkt ben, och sen när jag kom hem så stack ja ut å sprang 11km, över en mil! BRa gjort! sen hann jag över till Conny en sväng innan hockeyn började på tv

har även packat innan helgen nu. och imorrn bär de av till stan med 07.50bussen


//Simon

ja just ja Youtubevideon

hade tänkt lägga in "Kung i Baren" med magnus uggla här.. men han vill visst inte att jag ska få visa den videon här.. där Olle Sarri för övrigt är med... så det får bli nåt annat! VÄNTA LITE!! Jag hittade en som UgglaChannel inte hade blockerat! här kommer nu: Magnus Uggla med Kung i Baren!!!!!!!!!!! musikvideon alltså


Kommentarer
Postat av: Renata

Usch du är så hurtig att jag mår extra dåligt över att inte ha tränat idag xP Blir nya tag i helgen dock! :)

2009-03-06 @ 02:09:35
URL: http://ragaatasaliv.blogspot.com
Postat av: Simon Orädd

Bara du inte blir sjuk igen! hahaha

TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ!!!

Det var en spännande match!

2009-03-06 @ 08:18:25
Postat av: Simon

Renata: Men måste ju vila nån dag ibland också:P så att man orkar träna alla andra dagar



Orädd: Det har du rätt i! skiiiitHV

2009-03-17 @ 12:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0